(Charada és un programa del grup Panorames de cinema)

divendres, 21 de novembre del 2008

Gracias Francesc: soy un hombre nuevo!



Ahora soy el nuevo Clint Eastwood!


Resulta que durant el programa d'avui Francesc m'ha fet n regal que m'ha deixat sorprès. M'ha regalat una "Emulsió Myrsol". Es tracta d'un producte per l'afaitat com els d'abans quan no existia el metrosexual i el mascle ibèric campava per tot el territori. Ve amb un maco recipient vintage i té els mateix aspecte que el potets que tenia el meu avi.

Llavors m'he recordat d'aquell prototip d'home dur que usava Baron dandi, s'esquitxava Floïd després d'afaitar, i s'afaitava amb una navalla curtida en mil batalles. M'he recordat de Clint Eastwood i com s'afaitava en sec. M'he recordat de la importància d'un bon afaitat! I pensareu: quin sentit té això en un blog de cinema? Molt! I si no em creieu mireu a aquesta escena com s'afaita Clint Eastwood!
Gràcies Francesc crack!

2 comentaris:

Francesc Aguilar ha dit...

Tu si que ets un crack, Isra! M'he quedat de pedra al veure el Myrtol en primer pla al bloc del Charada. Si el Clint hagués demanat que l'afaitessin amb aquesta emulsió, potser hauria tingut més sort en l'afaitat... Però segur que l'haurien pelat a ell!!! Per cert, de quina pel·li és l'escena?

Anònim ha dit...

Es infierno de cobardes (1973)
probablemente superior a las más conocidas!
En el arte del afeitado Clint y Francesc are the number one!